Zwrot zamówionych towarów
REKLAMACJE I ZWROTY TOWARÓW
20. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" który mówi, że „klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki” – w przypadku zamówień towarów z cukierni internetowej ze względu na krótki termin przydatności do spożycia ciast i tortów wyroby te są wyłączone z tej możliwości.
Aktualizacja zgodnie z ustawą z 25 grudnia 2014r
20. Zgodnie z Ustawą z 25 marca 2014 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" który mówi, że „klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki” – w przypadku zamówień towarów z cukierni internetowej ze względu na krótki termin przydatności do spożycia ciast i tortów wyroby te są wyłączone z tej możliwości.
21. Reklamacje produktów przyjmowane są w siedzibie firmy Przy ul. Armii Krajowej 38 w Wałbrzychu, w przypadku dostarczenia zamówienia bezpośrednio do klienta, na podstawie dowodu zakupu i po dostarczeniu reklamowanego towaru. W przypadku odbioru osobistego zamówienia w jednej z cukierni – reklamacje przyjmowane są w miejscu osobistego odbioru zamówienia. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od daty ich wpłynięcia.
22. W przypadku uzasadnionej reklamacji, zamówiony produkt dostarczamy osobiście i na swój koszt na adres klienta.
23. Po upływie 48h od momentu odbioru zamówienia reklamacji nie przyjmujemy.
24. W przypadku reklamacji dotyczącej jakości wyrobu należy do siedziby firmy dostarczyć próbkę wyrobu.